CX Expertise

Hoe we de teams achter
jouw merk vooruit helpen

Een afgestemde merk- en klantbeleving

Zorgen dat jouw merkervaring echt klopt met wat je klanten verwachten is onze missie. Want jouw merk is je verhaal. Het verhaal dat je klanten vertelt over wie je bent, wat je doet, en waar je naartoe gaat. Met ons advies stem je jouw merk en klantbeleving perfect op elkaar af, zodat je klanten je merk herkennen, vertrouwen en loyaal blijven.

Laptop render of the website

Klantenloyaliteit versterken met meer emotionele impact

Merken verliezen klanten sneller dan ooit tevoren en korte termijn oplossingen (zoals promo's) bouwen geen echte loyaliteit op. Wij helpen je om verder te kijken dan snelle acties, door in te zetten op betekenisvolle momenten in de customer journey. Zo creëren we een merkbeleving met emotionele impact die klanten écht aan je bindt, zonder dat ze afhaken bij de eerste promo van een concurrent.

Gedrag van je klanten bijsturen

Door grote veranderingen in klantgedrag tijdig op te vangen en bij te sturen kunnen we samen vooruit. Zo zorgen we voor minder frictie en klachten bij verandering van je merk of product. Zo behoud je niet alleen jouw klantentevredenheid, maar speel je ook proactief in op hun verwachtingen, wat het vertrouwen in jouw aanbod en de klantrelatie enkel versterkt. WIj stellen samen met jou een transitietraject op die anticipeert op moeilijkheden en een gestage overgang naar nieuw gedrag.

Duurzamere digitale ervaringen

We helpen je om je digitale ervaringen duurzamer te maken, zonder in te boeten op kwaliteit of prestaties. Duurzaamheid in de digitale wereld gaat niet enkel over het verminderen van je ecologische voetafdruk, maar ook over efficiëntie, kostenbesparing en inclusievere UX. Met onze kennis optimaliseren we je digitale processen, minimaliseren we energieverbruik en zorgen we voor een toekomstgerichte, milieuvriendelijke klantbeleving. Zo draag je bij aan een betere planeet én versterk je je merkwaarde bij klanten die duurzaamheid belangrijk vinden.

Groeien met de juiste technologie

In een wereld waar dagelijks nieuwe technologieën opduiken, helpen wij je groeien met oplossingen die écht bij je passen. We zijn niet gebonden aan specifieke tools en frameworks, waardoor we neutraal de beste keuze kunnen maken. Want we geloven sterk dat technologie er vooral moet zijn om complexiteit te vereenvoudigen (bvb. met AI) en jouw klantenbinding moet versterken.

Concrete formules om snel
aan de slag te gaan

Optimalisatie sprints

We duiken éénmalig samen met jouw team in een specifiek deel van je Customer Journey. We verbeteren die samen a.d.h.v. een audit en concreet advies, een getest prototype en een helder implementatie plan.

On & Offboarding klanten
Specifiek gedrag wijzigen
Rewards & Loyalty
Purchase flow
...

€6.500

/ sprint

Training sessies

Deels presentatie, deels interactieve workshop. Op slechts enkele uren tijd nemen we jouw team mee door één van onze CX topics. Vanaf 5 personen.

Emotie en Loyaliteit verhogen
Gedragsverandering
Purchase flow
...

€1.875

/ sessie

Formules om op regelmatige
basis samen te werken

CX Strategie en Design op maat

Met jouw hele team zitten we aan tafel om de CX van jouw merk of product in een nieuwe richting te sturen. We worden voor een korte periode een permanent deel van jouw team en bekijken zowel inside-out als outside-in hoe we jouw CX strategie kunnen transformeren.

Herpositionering
Advies
Nieuw product of dienst
...

CONTACTEER ONS

Benieuwd hoe we jouw CX naar een volgend niveau kunnen tillen?

Plan een gesprek
+